Publieksprijs Kunstbattle Zeewolde


De drie foto's hierboven zijn gemaakt door Harry Glorius. 


Wat leuk zeg, de Kunstbattle van Zeewolde werd een succes voor mij! Op een podium stonden zes ezels met doeken klaar. Er zouden twee rondes volgen, waarin steeds 6 kunstenaars 25 minuten kregen om een schilderij te maken. Snel werken dus. 
In de eerste ronde pakte vriend Hanz uit met zijn witte vogel. Helaas ging hij niet door naar de finale. 



In de tweede ronde mocht ik aan de gang. Het profiel van de Afrikaanse vrouw had ik de avond van tevoren nog wat geoefend, en verder maar zien wat er zou gebeuren. Dit dus.



Nou, daarmee kwam ik in de finale. Dus nog een schilderij maken.
In de finale stonden we met z'n vieren op het podium en kregen weer 25 minuten voor een tweede schilderij.


De vier schilderijen van de finale. Links het werk van Jan Coenen (hij kreeg de prijs van de vakjury!), dan een schilderij van Kim Cappetijn, dan die van Suze van Harmelen en dan mijn werk.


En met deze kop verdiende ik de publieksprijs! Helemaal blij mee natuurlijk :-).


De deelnemers aan de battle waren:
Jan Coenen
Yvonne Casander
Kim Cappetijn
Marco van der Wielen
Hanz-Art
Erika Pol
Jeroen Florie
Merel Feenstra
Georgo van Eijl
Catrien Dirkmaat
Suze van Harmelen-Hordijk









Geen opmerkingen:

Een reactie posten